[seopress_breadcrumbs]

Retouren en Garantie

Retourneren
Indien u een artikel wilt retourneren naar uwvloerspecialist.nl is dat uiteraard mogelijk. Het is mogelijk dat u zich heeft bedacht of dat u het verkeerde artikel heeft besteld. U kunt dan contact met ons opnemen per mail (info@uwvloerspecialist.nl) en dan zullen wij in overleg met u een oplossing vinden. Doet u dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Houdt u er wel rekening mee dat de verpakking onbeschadigd en ongeopend moeten zijn, anders komt dit niet in aanmerking voor een retourregeling. Verzending van de retouren dienen in een degelijke verpakking worden gedaan om beschadiging te voorkomen door de pakketdienst. De verzendkosten zullen voor rekening komen van de consument tenzij anders is overeengekomen. Indien de totaalorder beneden de gratis verzenden limiet komt door de retournering dan zullen de verzendkosten alsnog in rekening worden gebracht en worden verrekend. Indien u het verkeerde artikel toegestuurd heeft gekregen dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen en zullen wij z.s.m. het juiste artikel u toesturen. Het retourneren van het verkeerde artikel en het verzenden van het juiste artikel gebeurt uiteraard op onze kosten.

Garantie
Op alle artikelen geldt een fabrieks en wettelijke garantie. Dit is per artikel verschillend aangezien er op sommige producten een houdbaarheidsdatum voor geld. Indien een artikel niet voldoet of defect raakt binnen de garantietermijn dan kunt u het artikel aan ons retourneren. Meldt dit wel eerst even aan per mail info@uwvloerspecialist.nl . Indien de reparatie onder garantie wordt hesteld dan zullen wij de verzendkosten vergoeden aan u. Indien een artikel niet volgens de voorschriften wordt verwerkt of bij ondeugdelijk gebruik, dan zullen alle garanties komen te vervallen


Uw Vloerspecialist